28 серпня та 4 вересня фахівці Сєвєродонецького міського центру зайнятості зустрічалися з метою самовдосконалення надання якісних послуг, надбання навичок ефективного спілкування у професійній атмосфері та безпосередньо з клієнтами. Тему комунікативної професійної бесіди та мотивації клієнтів запросили розповісти психолога Центру психосоціальної адаптації для переселенців Олену Станкевич.
Дуже цікаві методи та підходи існують у комунікативних стосунках, використовуючи які можна досягти співробітництва. Формування довіри у клієнта, з’ясування проблеми, з якою прийшла особа за допомогою, демонстрація можливостей та вигод, важливі кроки у досягненні загальної мети центру зайнятості.
Продовжуємо працювати над собою та створюємо атмосферу професіоналізму, доброзичливості та якості.