Сьогодні 13 червня, на базі Луганського центру професійно-технічної освіти ДСЗ для фахівців служби зайнятості відбувся «Тренінг з комунікативної компетентності».

Під час навчання учасники дізналися як підвищити власну комунікативну компетенцію та зробити щоденне спілкування з клієнтами служби зайнятості більш ефективним для досягнення спільної мети. На практичній сесії разом з тренером фахівці складали портрет успішного комунікатора та вчилися правильно реагувати на нестандартні ситуації.

Цікавою була міні-лекція «Роль особистісних установок у виникненні конфліктних ситуацій», після якої учасники визначали власний рівень комунікативної компетенції та типові настрої, що заважають успішному спілкуванню. Разом з модератором було розглянуто види реагування на критику, типові зауваження і претензії до фахівця з боку відвідувачів та доцільність реагування на них. А під час рольової гри учасники навчилися стратегії роботи зі «складними» клієнтами та ефективному вирішенню конфліктних ситуацій.

Отримані навички та досвід неодмінно допоможуть фахівцям служби зайнятості у боротьбі з емоційним вигорянням, сприятимуть підняттю їхньої самооцінки та ефективному виконанню своїх обов’язків!