27 листопада у Новопсковському районному центрі зайнятості відбулося навчання персоналу у формі дистанційного тренінгу з тем: «Публічні виступи» та «Техніка спілкування з клієнтами», в якому взяли участь фахівці відділів організації працевлаштування населення, активної підтримки безробітних та взаємодії з роботодавцями.

Метою проведення вебінару є запровадження у практичну діяльність фахівців центрів зайнятості нових форм, методів та технологій роботи для підвищення якості обслуговування населення.

Враження від тренінгу найпозитивніші. Сподобався формат проведення, було розглянуто багато прикладів та представлено корисну інформацію у вигляді схем, таблиць і малюнків. Отримані теоретичні знання фахівці зможуть застосовувати в своїй роботі під час спілкування з клієнтами служби зайнятості і також в повсякденному житті.

Колектив Новопсковського районного центру зайнятості дякує Луганському обласному центру зайнятості за організацію проведення такого корисного тренінгу, а тренерам окреме «дякуємо» за відмінну подачу інформації, компетентність, уважність та оригінальність.