6 червня на базі Сєвєродонецького міського центру зайнятості в рамках укладеного Меморандуму з психологічним кризисним центром, психологами-волонтерами на безоплатній основі проведений тренінг з фахівцями центрів зайнятості Луганської області на тему «Робота з клієнтом».
Основним завданням тренінгу було освоєння навиків по допомозі людям, які опинилися у непростих життєвих ситуаціях, пробудження у них життєвих сил, включення їх, наскільки можливо, у контекст життєдіяльності сім'ї, соціальної спільноти, суспільства. Суть полягає не лише у забезпеченні людини благами, а й у допомозі в тому, щоб людина сама могла здобувати необхідні блага, використовувати їх. Не технології, форми і методи є найважливішими у соціальній роботі, а людина, на забезпеченні благ якої сконцентровані її ресурси і зусилля фахівців.
За допомогою вправ учасники тренінгу відпрацювали необхідні навички роботи з негативом. Під час тренінгу обговорювались проблемні ситуації (існуючі або можливі) та здійснювався пошук реальних шляхів їх вирішення, були відпрацьовані необхідні навички роботи з негативно/агресивно налаштованими клієнтами:
вирішення конфліктних ситуацій;
зняття негативних емоцій клієнта;
перемикання власних негативних емоцій.