Проблема професійного самовизначення гостро постає перед старшокласниками в процесі формування орієнтирів на майбутнє. Випускники загальноосвітніх навчальних закладів потребують підтримки і кваліфікованої допомоги у власному професійному виборі. Профорієнтаційну роботу в найповнішому обсязі здійснюють підрозділи Державної служби зайнятості. Окремі її елементи застосовуються в загальноосвітніх, професійних та вищих навчальних закладах. Спеціалісти центрів зайнятості, найперше з профорієнтації та профнавчання, спрямовують оцінку можливостей, здібностей, інтересів та власне вибір професії. Існує формула оптимального вибору, що передбачає єдність трьох понять: «хочу – можу – потрібно»
На сьогоднішній день випускники загальноосвітніх шкіл страждають від невизначеності своєї подальшої кар’єри. Більшість з них потребує спеціального профорієнтаційного консультування для визначення професійних інтересів, подальшого професійного становлення, реалізації потенційних можливостей, та загального уявлення про актуальні професії та навчальні заклади регіону, в якому вони проживають та усієї країни.
Саме з метою вирішення зазначених питань спеціалісти Білокуракинського районного центру зайнятості взяли участь в заході для школярів старших класів та молоді. На базі Білокураикнського краєзнавчого музею було проведено презентацію актуальних професій на ринку праці Білокуракинського району. Під час заходу пройшла зустріч із заслуженими працівниками та ветеранами праці, а діти підготували доповіді про підприємства агропромислового комплексу Білокуракинського району.
Захід відбувся в рамках програми «Бібліоміст» та з нагоди Дня селища.