22.04.2019 | 11:17

19 квітня у м. Сватове відбулась нарада керівництва Луганської обласної служби зайнятості щодо підсумків роботи за перший квартал та визначення пріоритетних завдань діяльності до кінця поточного року.

Відкриваючи нараду директор обласного центру зайнятості Сергій Болотський наголосив, що на ринку праці Луганщини спостерігаються позитивні тенденції щодо зростання зайнятості та скорочення безробіття.

Так, кількість безробітних станом на 1 квітня 2019 року, у порівнянні з відповідною датою 2018 року, зменшилась на 4,9% (на 385 осіб) та становила 7,5 тис. осіб.

За сприяння Луганської обласної служби зайнятості працевлаштовано 4,7 тис. осіб (ріст 14,6%). При цьому майже половина з них були працевлаштовані оперативно до надання статусу безробітного.

За три місяці служба працювала з 1,6 тис. роботодавцями, які надали 6,7 тис. вакансій, з них 4,5 тис. - укомплектовані.

Кількість безробітних, працевлаштованих на нові робочі місця з компенсацією роботодавцю витрат в розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зросла майже вдвічі та становила 137 осіб.

Проходили професійне навчання 2,6 тис. безробітних. Кількість осіб, охоплений профорієнтаційними послугами становила 28,7 тис. осіб. 2,2 тис. громадянам забезпечено тимчасову зайнятість.

Під час наради йшлося також про підсумки  перших трьох місяців впровадження інституту кар’єрного радника.

«Кар’єрний радник повинен володіти всієї інформацією як про шукача роботи, так і про послуги, які служба може запропонувати клієнту. Саме кар’єрний радник індивідуальним налагодженням контакту з особою, яка шукає роботу, може допомогти і, спільно з клієнтом, визначити той потрібний перелік послуг, необхідний тільки цій особі, для прискорення її працевлаштування», -  зазначила у своїй доповіді заступник директора обласного центру зайнятості Олена Шуліка.

Значна увага приділялась необхідності підвищенню кваліфікації персоналу служби зайнятості, навчанню фахівців центрів прийомам ефективної комунікації з клієнтами, навичкам спілкування та маніпулювання аудиторією, – оскільки головною метою виступає задоволення потреб пошукачів роботи в ув'язці з лобіюванням інтересів служби зайнятості.