06.06.2017 | 11:16

Сєвєродонецький міський центр зайнятості продовжує проведення для безробітних осіб інформаційних семінарів з орієнтації на громадські та інші роботи тимчасового характеру.

1 червня на даному семінарі була надана інформація щодо організації та проведення оплачуваних громадських та тимчасових робіт на підприємствах міста.

Фахівець центру зайнятості розповіла про «Порядок організації громадських та інших робіт тимчасового характеру». Вона наголосила на те, що ці роботи є видом суспільно корисних оплачуваних робіт в інтересах територіальної громади, які організовуються для додаткового стимулювання мотивації до праці та матеріальної підтримки безробітних.

Організація громадських робіт здійснюється місцевими державними адміністраціями, виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад за участю державної служби зайнятості та проводяться на спеціально створених додаткових робочих місцях, в першу чергу на підприємствах комунальної власності.

Фінансування організації громадських робіт здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів та Фонду загальнообов`язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття рівними частинами пропорційно сумі витрат на їх організацію.

Громадські та тимчасові роботи мають тимчасовий характер. Працювати на цих роботах можливо не більше 180 календарних днів протягом року на договірній основі. Оплата праці здійснюється за фактично виконану роботу і не може бути нижче мінімальної заробітної плати.

На безробітних, які беруть участь у громадських та тимчасових роботах, поширюються соціальні гарантії - право на пенсійне забезпечення, виплати допомоги з тимчасової непрацездатності та зберігається статус безробітного.

Наприкінці семінару була надана інформація щодо потреби у громадських працівниках в УПтаСЗН - потрібні діловоди для оформлення субсидій. Страхова компанія СК «АСКО-Донбас Північний» запрошує на тимчасові роботи страхових агентів.

Із 24 учасників семінару виявили бажання взяти участь у громадських роботах та отримали направлення в УПтаСЗН 7 осіб.