25.09.2020 | 15:04

25 вересня фахівці Новопсковського районного центру зайнятості в режимі онлайн надавали інформаційно – консультаційні послуги жителям та роботодавцям села Осинове Новопсковської ОТГ. Онлайн зустріч допомогли організувати бібліотекарі населеного пункту.

Під час відеозустрічі мешканці громади отримали інформацію щодо наявних вакансій в громаді, в інших регіонах України та можливість офіційного працевлаштування будівельників в Державі Ізраїль. Також фахівці центру зайнятості надавали консультації стосовно реєстрації в центрі зайнятості, у тому числі в умовах карантину, отримання нової чи додаткової професії, відкриття власної справи та участі у ґрантових програмах.

Учасникам онлайн зв’язку детально розповіли про можливості самоосвіти, професійного самовизначення та презентували інтернет – ресурси з цього питання, такі як: «Моя професія: консультаційна мережа», «Освітній портал Державної служби зайнятості», безкоштовні навчальні курси COURSERA, Prometheus та платформу з навчання цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта».     

У процесі онлайн зустрічі роботодавцям громади надали детальні консультації щодо підбору персоналу у тому числі за результатами профдіагностики, організації профнавчання, підвищення кваліфікації, стажування на замовлення роботодавців, організації презентацій, ярмарок вакансій, задоволення потреб роботодавців за допомогою рекрутингу. Також було акцентовано увагу на можливості співпрацювати зі службою зайнятості через сучасні сервіси, такі як: електронний кабінет роботодавця, онлайн-співбесіда з претендентами на роботу, відео-презентація та відео-вакансія підприємства, онлайн семінари з роботодавцями на платформі Zoom.

Під час проведення заходу жителі та роботодавці с.Осинове отримали інформацію щодо наслідків нелегального працевлаштування як для найманого працівника так і для роботодавця.

Заходи онлайн формату триватимуть і надалі, адже такий спосіб інформування населення в умовах карантину дозволяє оперативно надавати послуги державної служби зайнятості, особливо для сільських мешканців, що зменшує бар’єр пасивності та дає змогу наблизити послуги служби до кожної людини.