9 лютого поточного року у Сєвєродонецькому міському центрі зайнятості відбулась нарада директорів з питань підведення підсумків роботи за 2015 рік та пріоритетних завдань у 2016 році в умовах дослідної апробації Регламенту роботи центрів зайнятості щодо задоволення потреб клієнтів.
Директор Луганського обласного центру зайнятості Сергій Болотський у своєму виступі зазначив, що ситуація на ринку праці Луганської області залишається напруженою та служба зайнятості продовжувала свою діяльність в складних умовах.
Протягом 2015 року послугами Луганської обласної служби зайнятості скористалися майже 47,7 тис. громадян, за сприянням центрів зайнятості постійне місце роботи отримали 12,1 тис. осіб. До участі в громадських та інших робіт тимчасового характеру залучено 5,0 тис. безробітних осіб.
Складна ситуація в країні вплинула на кількість вакансій. Кількість роботодавців, які надали до служби інформацію про наявність вакансій, зменшилася на 33,7%. Незважаючи на погіршення якості вакансій, потреба роботодавців в кадрах була задоволена на 96,5%.
Протягом року за кошти служби зайнятості отримали професію, перенавчились або підвищили свою кваліфікацію 2,6 тис. безробітних Рівень працевлаштування після навчання службою зайнятості та самостійно складає 92,3%.
«Основне завдання сьогодення, - зауважив Сергій Володимирович, - це активізація поведінки безробітного і зміна ідеології в роботі з клієнтами відповідно до їх потреб. 2016 рік Державним центром зайнятості оголошений роком впровадженням нових стандартів надання послуг, швидкого підбору персоналу, застосування сучасних методів контролінгу і придбання нових навичок персоналом. У всіх регіонах України почалася апробація антикризового Регламенту роботи центрів зайнятості щодо задоволення потреб клієнтів, яка триватиме до 1 березня поточного року.
З цією метою плануються зміни в організації роботи секторів, набуває новий сенс функція контролю керівного складу і буде введена перехресна стажування персоналу. Згідно з роботою за новою схемою Регламенту підноситься роль та відповідальність керівника базового центру зайнятості в управлінні персоналом та контролі якості. Планується чіткий оновлений функціонал підрозділів по роботі з роботодавцями та якісний технологічний контроль за роботою базових центрів зайнятості.
Також Державною службою зайнятості розроблено і проект Стратегії модернізації та розвитку державної служби зайнятості. Проект буде розглядатись на черговому засіданні правління Фонду».
Учасники засідання обговорювали пріоритетні напрямки та завдання Стратегії, а саме: підвищення рівня обслуговування шукачів роботи та роботодавців; підвищення рівня працевлаштування громадян, в першу чергу, квотної категорії, учасників АТО, осіб з обмеженими фізичними можливостями, а також неповнолітніх та дітей-сиріт; збільшення кількості вакансій, зменшення тривалості безробіття, використовуючи на належному рівні ефективні форми роботи з безробітними, які тривалий час перебувають на обліку в центрі зайнятості; дотримання фінансової дисципліни; підняття ролі та відповідальності керівників базового центру зайнятості в управлінні персоналом та контроль якості послуг, що надаються.